Saturday, 4 February 2012

3x2 ; 4x2

Újabb nem várt hatások.. Nem csak a megrögzött elméletbeni vezetés, de a beteges figyelés is napjaim részét tették ki. Vajon mit csinálnak?? És hogy? És akkor most ezt és azt, de mért így és mért úgy?! Akkor ők most hogy csinálják????!!!

Ismét péntek. Kérdésekkel felfegyverkezve indultam neki... az első: Hogy is kell az ablakmosó folyadékot adagolni?/magam felé húzom a kis kart/ Vicces, igen,h ez volt a legfontosabb,de ez beugrott valahogy és nem szabadultam a gondolattól.. a továbbiak főleg  kuplunghasználatra vonatkoztak.

Megint ott vezettünk, ahol múltkor.  Kereszteződések, jobbra, balra kanyarodások, index... és metanultuk, hogyan kell 2es sebességbe váltani és közben ugye a lábmunka (!). Nagyon gyorsan eltelt a 2 óra, bár késéssel kezdtünk. Zs írt először,h késni fog.. ekkor már nekem is megvolt a sanda gyanúm,h én is fogok, majd be is bizonyosodott,h tuti, mert két megállóval a cél előtt a metro, ami a felszínen mozog megállt... szerencsénk volt,mert jött egy vonat és gyorsan át lehetett szállni.

Jó hangulatban zártuk a tegnapot és már kb 20mph-val haladtunk. Fura volt. Gyorsan mentünk, pedig nem mentünk 30 kph-val :)))

***

A mai nap már akciódúsabbra sikerült. Kezdődött azzal,h hóesés, majd közlekedési lámpa és ezt követte a körforgalom. Oh igen és 3as sebességbe is váltottunk már. 

A lelkesedésem még mindig apadatlan, de ma nem voltam elégedett magammal. Sokmindenre foghatom, fájt a fejem, meg esett a hó és hideg is volt, de akkor sem ment úgy ahogy terveztem és szerettem volna. Úgy érzem, már túllendültem az 'upset' hangulaton és nagyon várom a következő órát,h megmutathassam,h megy ez nekem és nem fog ki rajtam sem a váltó sem a kuplung - ami am a legjobb barátunk - . 

A probléma amúgy reakcióidőmmel van. Ugye, a tapasztalt vezetők már észre sem veszik,hogy ha megállnak a pirosnál akkor kuplung,fék, visszaváltanak 2esbe vagy 1esbe és aztán vált a lámpa megvan a 'bájtingpoint' és mennek is tovább. Nos nekem ezeken a lépéseken még megáll a világ és nem jön minden ilyen rutinból. Tudom azt is,h nem lehet ezt a dolgot siettetni, hiszen a gyakorlat lesz az, ami megadja az egész rugalmasságát, folyamatosságát és szépségét, de akkor is. - Igen anyu, türelmes vagyok, próbálok az lenni és időt adni - :))

A végére, am a váltásba már egészen belejöttem. A kormányzás többé kevésbé ment - a kanyarok után ugye -. Ma megint sikeresen lefulladtunk, na de nehogy azt higgye akárki is, hogy valahol az útszélén... nem a körforgalom előtt... Szóval ezek a részek kicsit változtaták a mosolygörbét, de azért még mindig alig várom!!!

Nem tudom, másoknak , hogy megy, hogy ment. Én a 8. órámon vagyok túl és ahoz képest,h két hete még fogalmam sem volt semmiről, mindezek a kis 'hibák' mellett azért a fejlődés látható (!!!)

Az biztos,hogy a hétre megvan a házifeladatom. Relax, hallottak,tanultak emésztése és készenlét a jövő hétre, h megbizonyosodhassak arról,h a mosolygörbe jó irányba mozdul majd.

s

1 comment:

  1. renkovic

    En egeszen a tizedik varosi vezetesi oramig tiszta tehetsegtelenul vezettem, annyira szanalmas voltam. bar feltem az oktatomtol, mert egy kozepkoru hazasparnal tanultam. Elmeletet es rutint a bacsinal, a varosit pedig a nonel, aki uvoltott ha vmit rosszul csinaltam...
    Aztan a tizenegyedik ora jott a palfordulat es azota en vagyok Schumacher es kajak nehezemre esik lassan vezetni, bar azt meg a rutin palyan sem sikerult xD repulot kene vezetnem, most megvilagosultam!

    ReplyDelete